Pages

WELCOME TO MY BLOG

Sunday, October 29, 2017

ALHAMDULILLAH SAYA KEMBALI - I'M BACK

Syukur masih bernafas dan berkesempatan untuk menulis blog saya ini yang dah lama berkarat rasanya. Selepas 3 tahun baru hari ini saya kembali untuk bercoret bersama anda semua. sekarang saya sudah berkeluarga. 4 tahun berkahwin dan dianugerahkan 4 cahayamata yang comel dan sihat. Hanya kepada Allah ku bersyukur. terima kasih isteri saya yang dari zaman bujang mengikuti blog saya ini. Tiada kata yg dapat menggambarkan betapa gembiranya saya dengan perjalanan kehidupan saya sehingga hari ini. Terima kasih keluarga saya, isteri saya, kawan2 saya dan semua yang mendoakan kami. InsyaAllah selepas ini saya akan kembali aktif menulis di blog  saya ini.



THIS IS MY FAMILY  #saufiaidafamily


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...