WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, May 31, 2011

Mak, saya nak kawin..hehe..



Inilah masalah yang sering menghantuiku tatkala keinginan memuncak..ehehehe..Hanya ada dua masalah berat tapi ringan dalam diriku sekarang ni iaitu TAPI dan KALAU.

"Aku nak bercinta tapi aku tak jiwang.."
"Aku nak berkenalan dengan Si Minah, tapi aku mat rempit, dia ustazah.."
"Aku nak berkahwin, tapi aku tak de duit.."
"Aku nak tapi....."

"Kalaulah aku handsome dah lama aku tackle awek cun.."
"Kalaulah aku bekerjaya dah lama awek minat kat aku.."
"Kalulah aku kaya dah lama aku kahwin.."
"Kalaulah aku....."

Korang rase problemo aku nih ada sama macam korang tak..kalo ada,kito serupo lah..bak kato orang nogori, oosamaladen..kui3

Zaman sekarang duit memainkan peranan penting.kalau takde duit, susah jugak.
Mas kahwin pun naik jugak bukan minyak,gula,susu ajer yang naik taw.hehe



Puteri sultan tuh boleh buat kira gak ni. Mas kahwin tu pun dah banyak tu, hantarannya pula agak2 korang berapa ek..ekekekek..

Berdoalah semoga Tuhan bukakan pintu hati disebalik 'sesuatu'. Hanya Tuhan yang maha mengetahui kemampuan kita menangani 'sesuatu' itu. Bila, di mana dan bagaimana jalan itu akan dibuka untuk kita, hanya Tuhan yang tahu. Lambat atau cepat satu perkahwinan di tangan Tuhan.Takpelah yang penting hati mesti baik maa. Kalau dah jodoh tak kemana. Sampailah serunya nanti.hehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...