WELCOME TO MY BLOG

Monday, April 25, 2011

Oh Inhaler..


korang tahu tak ape itu inhaler vicks?

aku memang mempunyai masalah resdung/seduan/selsema yg teruk..aku elergic pada habuk..makanan seperti sotong,udang,belacan dan budu yang mana ini akan membuatkan hidungku berair tanpa had..

dah mcm2 ubat aku telan..tak baik2 jugak disebabkan sikap aku yg tak jaga pemakanan.kui3..
time selsema datang menyerang memang dah tak leh buat kerja..adoiyai..

tapi sekarang bila selsema jer tak perlu risau lagi kerana aku mesti cari inhaler..aku akan sedut sampai selsema hilang..aku memang ketagih mende ni..hanya mende ni dapat menghilangkan selsemaku yg teruk..

try la mende ni mmg best..ketagih maa..hehe

2 comments:

Izyan Masri said...

KITA ALLERGIC BENDA YANG SAMA LAH.HABUK.SOTONG,UDANG.YAN AYAM PON ALLERGIC JUGAK :D

AndRe SoPie™ said...

oh ye ke..hehe..sy mmg tak tahan klo flu..komfem sakit kepala!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...