WELCOME TO MY BLOG

Sunday, July 11, 2010

Kenanganku..

Kenangan dulu2 menggamit aku untuk berkongsi dgn korang semua.
Kali ni aku ingin berkongsi dengan korg semua tentang citer kartun jepun masa tahun 90an yg selalu aku tengok masa kecik2 cili padi dulu.Korg mesti suka tgk TV kan???
Banyak citer2 best masa kecik dulu.Seingat aku lah kan,citer yg ada dulu antaranya;


Jetman


Cybercop


Ultraman


Gaban


Suria Baja Hitam


Maskman


Power Rangers


Flashman


Masa sekolah rendah dulu, aku sanggup ponteng mengaji semata-mata nak tgk citer suria baja hitam kegemaran aku nih ha.Memang best giler citer nih, aku takkan lupakan.

Korg jgn lupe semua ni sbb zaman sekarang budak2 tak sempat dah nak layan bende2 ni. Kite akan sentiasa berubah, cume asal-usul kite je tetap sama.

Buat korang yang pernah ade minat menonton rancangan tv kat atas,mesti korang tersengeh2 bace mende nih kan.Tapi bila aku teringatkan tentang citer2 nih semua pasti bergenang jugak air mata aku tau.hehehe..

3 comments:

cik jijah said...

smpi ponteng ngaji tu... jgn risau.. akak pun sama gak.. ekekeke

syed said...

haha..
same2 gi kedai tengok cite

AndRe SoPie™ said...

citer best takpe ponteng pun,,rela dop miss..hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...